Nový biznis model farmaceutických firiem

Nový biznis model farmaceutických firiem. Do predaja vakcín zatiahli jednotlivé vlády. Zabezpečili si tak odbyt aj reklamnú kampaň zadarmo, tvrdí Mesík

Pre

niektoré „vyvolené“ farmaceutické firmy je momentálne radosť podnikať. Nie len že vďaka vládam majú zabezpečený tichý odber svojich produktov, oni im dokonca robia aj reklamu. A úplne zadarmo, respektíve z peňazí daňových poplatníkov. Či chceme alebo nie, zisky farmaceutickým firmám sme zaplatili všetci. V mene vyššieho dobra. Na situáciu na sociálnej sieti upozornil lekár a analytik globálnych trendov Juraj Mesík

Ako tvrdí doktor Mesík, v tradičnom kapitalizme je bežné, že firma, ktorá vyrába nejaký produkt, sa ho snaží za čo najvýhodnejších podmienok a s čo najvyšším ziskom predať. Časť peňazí pri tom investuje do reklamy, aby tento predaj podporila.

Potom však existujú vyvolené spoločnosti, ktorými sú v súčasnosti farmaceutické firmy. Tie to urobili chytrejšie. Do predaja svojich produktov, teda vakcín, zapojili vlády jednotlivých štátov, čím si zabezpečili neustálu výnosnosť a zbavili sa konkurencie.

Vláda totiž „môže napríklad zakázať alebo administratívne obmedziť predaj konkurenčných produktov (napríklad účinných liekov – nedostanú licenciu na predaj, sú len na predpis pričom lekárov strašia úrady vymyslenými nežiadúcimi účinkami, trestoprávnou zodpovednosťou a podobne),“ vysvetľuje Mesík.

Navyše, vláda má v rukách aj iné možnosti. Môže napríklad nútiť ľudí, aby určitý produkt využívali.

„Napríklad prikazovať občanom rozličných kategórií (učiteľom, zdravotníkom, študentom, úradníkom, predavačom, policajtom, vojakom atď.) že si musia daný produkt kúpiť. Presnejšie, vláda ho nakúpi z ich daní a občania si ho len musia „vyzdvihnúť“, aby sa nákupy zdôvodnili. Alebo z daní poplatníkov môže vláda platiť celú reklamnú a mediálnu kampaň pre zvolený produkt a firmu,“ argumentuje Mesík.

Firmám tak ostáva viac peňazí na platenie zájazdov, kongresov, ale aj poskytovanie hotovosti pre spriaznených lekárov. Dôkazy o tom sú podľa Mesíka na tomto linku.

Aby však práca štátu bola riadne dokonaná, štát si musí získať aj podporu médií. Najlepšie cez peniaze, samozrejme. Našťastie podľa Mesíka existuje Centrálny register zmlúv, z ktorého je jasné, koľko peňazí a za čo išlo z daní občanov pre médiá.

„Napríklad taká TV Markíza mala včera dobrý deň: od Ministerstva financií dostala zmluvu na „komunikáty“ za okrúhly melónik (presne 1 080 000 eur), od ministerstva vedeného iným plagiátorom zmluvu na vysielací čas za skromnejších 408 000 eur. 7. júna to bolo 720000 od Všeobecnej zdravotnej poisťovne, predtým 7. mája okrúhlych 900 000 na vysielací čas od Ministerstva zdravotníctva,“ poukázal lekár.

Podobne sa viete dopracovať aj k údajom o podpore iných spriaznených médií. Podľa lekára sa v registri nachádza kopec ďalších zmlúv na rôzne vysoké sumy a sumičky.

Oproti mega-prachom vyhodeným na remdesivir či spajdľovanie nosohltanov sú to samozrejme len omrvinky – ale pre mRNA firmy znamená každý nový očkovanec zisk niekoľkých desiatok eur. Zatiaľ – lebo tretia, štvrtá a ďalšie dávky otvárajú nové a nové perspektívy. Bez potreby utrácať na reklamu vzácne firemné peniaze. Výborný biznis model,“ tvrdí Mesík.

Potom sa nemusíme čudovať vysokej podpore očkovania v médiách. A dokonca aj očkovania detí.

Nie kvôli ochrane zdravia detí – kvôli tomu, aby korupčno-plagiátorská vláda nezavrela na jeseň školy je treba deti a mládež urýchlene napichať experimentálnymi mRNA vakcínami. Už aby šli tie propagandistické spoty v telke!“ očakáva masívnu reklamnú kampaň Mesík.

Zdôrazňuje pritom rétoriku štátu.

„Neeticky neočkované deti nakazia etických očkovancov a K-P vláda im za trest pozatvára školy. Etické zaočkované deti by ich nakazili rovnako – ale to by školy mohli, celkom logicky, zostať otvorené. Veď prešli testom servilnosti k moci,“ dodal na záver Juraj Mesík.

Zaujímavý je aj postoj sledovateľov médií, ktorí vedia, že médium dostáva od štátu vysoké sumy, aby mu predalo vakcinovanie, no napriek tomu dôverujú informáciám, ktoré sa z týchto médií na túto tému dozvedia. https://www.hlavnespravy.sk/novy-biznis-model-farmaceutickych-firiem-do-predaja-vakcin-zatiahli-jednotlive-vlady-zabezpecili-si-tak-odbyt-aj-reklamnu-kampan-zadarmo-tvrdi-mesik/2638844

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

Create your website with WordPress.com
Začíname
%d blogerom sa páči toto: