Posolstvo sa dostalo k toľkým ľuďom práve pre popularitu youtuberov, ktorí sú pre milióny mladých vzormi. Takto na seba útočili dvaja z najsledovanejších slovenských youtuberov s prezývkami Expl0ited a Selassie a ich hádku sledovalo na stránke youtube a sociálnej sieti instagram pol milióna ľudí. Rozuzlenie mnohých prekvapilo. Hádka bola kampaňou mimovládky Globsec Policy Institute a PR agentúry Seesame v boji proti hoaxom. Youtuberi sa vo videách snažili upozorniť na to, ako ľahko mladí ľudia uveria klamstvám bez toho, aby si informácie overili. Čítajte viac: https://domov.sme.sk/c/20554972/zarabaju-tisice-eur-vsimli-si-ich-aj-politici-preco-ludi-bavia-youtuberi.html
MenT: https://www.youtube.com/watch?v=Oo1PajbL27E
Herdyn: https://www.youtube.com/watch?v=t781CFGNqqA
FABULACE Jana Špačka: https://www.youtube.com/watch?v=irU3j58nPzw
STANDASHOW: https://www.youtube.com/watch?v=SZX_HZDzLVM